……
חשבת פעם, מדוע בזמן שעסקים קטנים מנסים כל כך להיות גדולים, עסקים גדולים מנסים דווקא להיות קטנים ויעילים יותר, מהירים יותר, גמישים יותר?
האם הארגונים הגדולים בעולם מבינים משהו שעסקים קטנים לא רואים?
התשובה היא כן.
הרי אין עסק מצליח שלא שואף להגיע ליותר. יותר לקוחות, יותר מכירות וכמובן יותר הכנסות.
אך האם הגדלה והרחבה של העסק שלך תוביל לתוצאות האלו?
לא בהכרח ולא בכל דרך.
המציאות מלמדת כי מידת ההצלחה של עסק, מושפעת רבות דווקא מרמת הדיוק, היעילות, הגמישות והמהירות שלו.
בעולם העסקים כיום, מי שמהיר יותר, מי שגמיש יותר, מי שביכולתו להגיב לשינויים זריז יותר, מי שמקדים את המתחרים שלו תמיד לפחות בצעד אחד- הוא המנצח.
ישנו איזון עדין ודק, בין צמיחה שמפתחת את העסק לבין צמיחה שגורמת דווקא לפגיעה בעסק.
אז שימו לב והשיגו את המטרות שלכם בחכמה. הבינו תוך כדי תנועה מה מתאים לכם ואיך להצליח להתפתח מבלי לאבד את המהירות והגמישות שלכם.
לדוגמה, גיוס של עוד עובדים כמעט תמיד מכביד על הגמישות שלך. זהו צעד חכם רק כאשר זה באמת מועיל להגברת היעילות והמהירות שלך ורק כשזה בתחום הליבה והמומחיות של העסק.
העדיפו תמיד להגשים מטרות בדרך ממוקדת מטרה שתשמור על העסק שלכם גמיש ומהיר.
המבחן האמיתי הוא לא אם העסק גדול או קטן, השאלות הנכונות הן האם העסק מצליח? האם הוא מגשים את הפוטנציאל שלו?
במדריך זה, ננחה אותך כיצד אפשר לפתח את העסק שלך ולהגשים את המטרות שלך- בדרך חכמה, יעילה יותר, גמישה יותר ומהירה יותר.
המדריך כולל 5 שלבים (ניתן ללחוץ עליהם לקישור):
עסק מצליח חייב להתקדם. כל יום.
דריכה במקום ללא התקדמות, משמעותה שעסק מתחרה שלך הקדים אותך ובזמן שחלמת- מצא פתרון טוב יותר ללקוחות, התייעל, התחדש. הוביל את השוק קדימה.
כדי להיות רלוונטי בשוק, כדי להוביל, אסור לעסק שלך להתמקד בשמירה על הקיים. אסור להישאר סטטיים. חייבים להתקדם.
כל עסק מצליח חייב מנהיג שינווט את הספינה. שירים את הראש מדי פעם. שיוודא שהכיוון נכון.
אם אתם שקועים בעבודה בעסק שלכם, בתפעול הקיים, אז מי חושב על העסק שלכם? מי מוביל אותו?
מי שעסוק מדי בחתירת המשוטים בסירה שלו, לעולם לא יוכל להניח ידים על ההגה של הספינה שלו.
אז תדאגו להרים את הראש. פנו לעצמכם זמן לחשוב. לנווט.
הצעד השני בדרך לפיתוח העסק שלך הוא הבהרת השאיפות.
נסו לחשוב מהי המציאות, השאיפה או החלום אליהם תרצו שהעסק שלכם יגיע?
דמיינו את העסק שלכם באופן הכי מוצלח שלו.
שאלו את עצמכם, לו העסק שלי היה מושלם-
לאחר בירור השאיפות שלך, כעת עליך להכיר במצב בפועל, כיום, בעסק שלך.
בשלב זה, סביר להניח כי מתברר לך לפחות פער אחד בין הרצוי למצוי בעסק שלך.
פערים אלו הינם למעשה מטרות הפיתוח שלך.
במידה ומתבררים כמה פערים, אנו ממליצים לערוך רשימת מטרות לפיתוח העסק ולדרג אותן על פי סדר החשיבות והדחיפות לעסק שלך.
בשלב זה נתמקד בכל פעם במטרה אחת.
קחו את המטרה שלכם וחשבו מה נדרש כדי לצמצם פער מהמצוי לרצוי?
מה נדרש לבצע בפועל כדי להגיע ממצב X ליעד Y?
דוגמאות נפוצות:
כעת כאשר כבר ברור לך מה נדרש לבצע בעסק שלך, נותר לך רק להחליט ולתכנן מהי דרך החכמה והנכונה ביותר לבצע זאת.
במדריך הזה יש את כל מה שצריך כדי לוודא שהפיתוח של העסק שלך ממוקד מטרה. כדאי לכם לבדוק גם את שאר המדריכים שלנו. עזרו לעסק שלכם להמשיך ולצמוח!
רוצה להפעיל אותנו?
מחלקת ידע ופיתוח שלנו מתמחה בפתרונות המותאמים בדיוק בשבילך וזמינה עבורך.
התהליך מתבצע בסנכרון ותיאום גם עם- מחלקת שיווק.
| המעטפת המקצועית לעסקים |