……
כחלק ממעטפת הפתרונות שלנו אנחנו מייצרים לעסק שלך – את המילים הנכונות.
אנחנו מומחים בביצוע משימות של כתיבת והעברת מסרים כתובים וברורים ללקוחות הפוטנציאליים של העסק שלך.
התכנים שנייצר עבורך יהפכו עבורך כל רעיון למסר מדויק וברור, יעזרו לך בתהליכי השיווק, בהגדלת המכירות ויאפשרו ללקוחות שלך להתחבר אליך ואל העסק שלך.
בין אם אתם יזמים, מנהלי עסקים, סטארטאפ, חברה או ארגון אנחנו יודעים לכתוב את התוכן המתאים ביותר לך ולקהל היעד שלך.
מייצרים תוכן איכותי לאתר שלך. עמודי מוצר, מאמרים, פוסטים, תוכן ל- SEO
תוכן מקורי ויצירתי המותאם בדיוק לאופי הפלטפורמה החברתית שלך
כתיבת תוכן מקצועי מעניין ומעורר סמכות מקצועית בתחום שלך
תוכן למצגות מיוחדות ומוצלחות – להעברת המסרים שלך באופן המדויק והקצר ביותר
כתיבת תוכן למגוון משפכי שיווק שיגרמו לכל לקוח פוטנציאלי להמשיך במשפך
כתיבת תוכן שיגרום ללקוחות להקליק על המודעות שלך
תכנית הליווי המקצועי המושלמת לבעלי עסקים.
כל הפתרונות המקצועיים שלנו – עיצוב, שיווק, אוטומציה, משרד, תוכן – זמינים לך במקום אחד, במודל חברות גמיש. בכל חודש מחדש.
תשובות לשאלות
שכולם שואלים.
הפתרונות שלנו מתאימים לבעלי עסקים, לחברות, ליזמים ולבעלי משרות בכירות בארגונים, שרוצים יותר תוצאות, מהר, בלי לגייס עוד עובדים, בלי לרדוף אחרי פרילנסרים ובלי לעבוד שעות נוספות.
שאלה טובה👍
נתחיל בזה שעלות גיוס והעסקה חודשית לעובדים איכותיים בתחומים האלו גבוהה, לכן אם אין לך מספיק עבודה חודשית קבועה כדי להעסיק עובדים במשרה מלאה, כנראה שיהיו לך לא מעט עלויות חודשיות סמויות ללא תמורה.
לחפש נותני שירות, סוכנויות או פרילנסרים לכל צורך מחדש (וגם לנהל אותם), כשיש לך משימות בכמה תחומים שונים לבצע, זה תמיד בסוף הופך את הסיפור ליקר אפילו עוד יותר..
לעומת זאת, עם מודל החברות הגמיש שלנו וללא התחייבות חודשית, העלויות שלך יהיו תמיד בדיוק בהתאם לצורך שלך ולמשימות שלך. בכל חודש מחדש.
היתרון העצום בעבודה איתנו הוא שכל המשימות שלך מנוהלות תחת קורת גג אחת.
עם מנהל משימות מקצועי שמתפעל עבורך את כל המשימות, המשימות שלך יבוצעו במהירות וביעילות.
בנוסף, אנחנו חוסכים לך את הצורך (הלא פשוט..) להתנהל מול כמה בעלי מקצוע/עובדים שונים כל הזמן, ככה שלך ישאר ראש שקט והרבה יותר זמן להשקיע בניהול העסק שלך.
כדי לחסוך לך את הצורך בעבודה מול כמה בעלי מקצוע והתנהלות מול כמה עובדים שונים בכל תחום, כל התקשורת שלך במהלך העבודה השוטפת מרוכזת מול מנהל משימות.
עם הזמן למדנו שההיכרות של מנהל המשימות איתך ועם אופי וסגנון העבודה שלך, מובילה לתוצאות הטובות ביותר.
בנוסף, הניסיון לימד אותנו שמידע נגיש וברור, שקיפות, תקשורת ישירה ושפה משותפת, הם חלק מרכזי וחיוני בכל ביצוע יעיל של משימות עסקיות.
לכן, כדי שנוכל לבצע עבורך משימות עסקיות ביעילות, פיתחנו את אזור ניהול המשימות האישי, בו נשתף ונרכז עבורך את כל מה שנדרש לזרימת עבודה יעילה ותוצאות מעולות – במקום אחד.
מחזורי החברות שלנו מבוססים על תקופה של 25 ימי עבודה. נניח שלאחר 15 ימי עבודה החלטת להשהות את החברות, המשמעות היא שהחברות שלך מוקפאת ונותרו לך עוד 10 ימי עבודה לשימוש בכל עת בעתיד.
זה מהיר ופשוט.
מתחילים בתיאום שיחה עם מנהל המשימות.
אנחנו זמינים לביצוע משימות תוכן המתאימות בדיוק עבורך
| המעטפת המקצועית לעסקים |
פשוט נראה לך כמה זה יעיל.
ניצור אתך קשר, נבין יחד את הצורך שלך, ונראה לך איך אנחנו עוזרים לך להגיע ליותר תוצאות עסקיות, מהר יותר, ביעילות ובראש שקט.
הצעד הראשון שלך לתוצאות – עלינו!